העידן החדש של יצירת דמויות מתחיל כאן
Epic Games ממשיכה לשנות את חוקי המשחק בעולם הפיתוח עם השקת תוסף ה-MetaHuman Creator לגרסת Unreal Engine 5.7. הכלי פורץ הדרך, שהיה עד כה זמין רק בפלטפורמת ענן, משתלב כעת באופן מקומי בתוך המנוע ומאפשר יצירת דמויות ברמת דיוק אנושית — בלי תלות בחיבור לאינטרנט וללא צורך בייבוא חיצוני.
מה זה אומר בפועל?
במקום להמתין לעיבוד דרך שרתים מרוחקים, המפתחים יכולים כעת לייבא משאבים מינימליים בלבד, לערוך את הדמות שלהם בלייב, ולבחון את התוצאה הסופית בתוך הסביבה האינטראקטיבית של Unreal. מדובר בשיפור דרמטי מבחינת נוחות, מהירות, ובפרט — פרטיות ויעילות עבודה.
מה חדש בגרסה הזו?
- יצירה מקומית מלאה: התוסף מגיע כתוסף רשמי למנוע 5.7, ומאפשר עריכת MetaHuman בצורה חלקה על גבי המכונה המקומית של היוצר.
- Auto Rigger מתקדם: פונקציית ריג אוטומטית החוסכת שעות של עבודה מונוטונית.
- שדרוגי טקסטורות: 152 טקסטורות חדשות באיכות גבוהה, עם שיער, עור ובדים במראה קולנועי.
- גישה למגוון גדול יותר של פרטים פיזיים: כולל סוגי גוף, תווי פנים, וגיוון תרבותי רחב יותר עבור דמויות.
תועלת ליוצרים עצמאיים ולחברות AAA כאחד
בעולם שבו זמן שווה כסף והפרטים עושים את ההבדל, האפשרות ליצור דמויות מתקדמות באיכות תעשייתית תוך דקות מהווה יתרון משמעותי. עבור סטודיו עצמאי קטן, מדובר בחיסכון עצום; ועבור חברת AAA — בכלי שמאיץ את שלבי הפרה-פרודקשן ושומר על איכות אחידה.
איך משתמשים בזה?
הגרסה זמינה כבר עכשיו להורדה דרך GitHub של Epic, תחת הסניף ue5-main
. המשתמשים ידרשו לחשבון Epic מקושר ל-GitHub כדי לגשת לתוסף.
סיכום
MetaHuman Creator ב-Unreal Engine 5.7 ממציא מחדש את תהליך יצירת הדמויות הדיגיטליות. בין אם אתה מפתח אינדי או יוצר קולנוע דיגיטלי, זהו כלי שאתה לא יכול להרשות לעצמך להתעלם ממנו. השילוב של נוחות, ריאליזם ושליטה מלאה מסמן את העתיד של יצירה דיגיטלית — והוא כבר כאן.