Battlefield 6 לא מחכה לאף אחד: הבוטים ימלאו את השרתים

בצעד מעניין ולא נטול מחלוקת, חברת DICE הכריזה כי Battlefield 6 ישתמש בבוטים כדי למלא שרתים שאינם מאוישים עד תום. המשמעות: גם אם אין מספיק שחקנים – הקרב לא נעצר. המהלך נועד לשמר את קצב המשחק ולהבטיח חוויית פעולה רציפה, אך חלק מהשחקנים מביעים הסתייגות וטוענים לאובדן האותנטיות.

על ידי יונית שוריאק - בעלים

הפרק החדש בסדרת Battlefield מתקרב, ויחד איתו מגיעים גם חידושים שמחוללים סערה בקהילת השחקנים. אחת ההחלטות המעניינות שחשפה חברת DICE השבוע היא כי Battlefield 6 יכלול בוטים – שחקני AI שיכנסו לנעלי לוחמים אנושיים – כאשר השרתים לא יהיו מאוישים במלואם.

המשמעות פשוטה: אם שרת התומך ב-64 שחקנים יהיה מלא רק ב-40, שאר המקומות יושלמו באמצעות בינה מלאכותית. DICE הדגישה כי המטרה היא לשמור על זרימת המשחק ועל קצב הקרבות, מבלי להמתין להשלמת הלובי. מדובר באסטרטגיה שנועדה להבטיח ששחקנים לא ימתינו דקות ארוכות לחיבור, ושכל סשן יהיה אקשן טהור מהשנייה הראשונה.

עם זאת, הקהילה – כצפוי – לא שותקת. תגובות רבות שעלו בפורומים וברשתות החברתיות מצביעות על חשש אמיתי מהשפעה שלילית על החוויה. שחקנים ותיקים טוענים שבוטים, מתקדמים ככל שיהיו, לעולם לא יחליפו את תחושת האדרנלין שנוצרת כשאתה נלחם נגד שחקן בשר ודם. אחרים דואגים מהיעדר שקיפות – האם נדע מתי אנחנו נלחמים נגד בוט או נגד שחקן אמיתי?

“אני מעדיף שרת חצי ריק על פני קרב עם 32 בוטים” – כתב אחד השחקנים ברדיט, וזכה לעשרות תגובות תומכות.

DICE, מצידה, מבטיחה כי הבוטים יעבדו כ"תחליף זמני" בלבד, וכאשר שחקנים אנושיים יצטרפו לשרת – הם יחליפו את הבוטים אוטומטית. המפתחים אף טוענים כי הבינה המלאכותית במשחק תוכננה להיות מתקדמת במיוחד, כך שחלק מהשחקנים אף יתקשו להבדיל בין יריב אנושי לבין יריב ממוחשב.

בנוסף לחשיפה הזו, DICE שיתפה פרטים נוספים על המולטיפלייר של המשחק:
בין היתר, נודע כי Battlefield 6 יכלול 9 מפות עם ההשקה – חלקן חדשות לגמרי, וחלקן גרסאות מחודשות למפות קלאסיות. החברה גם הצהירה שתהיה תמיכה בהחזרת מפות נוספות לפי דרישת השחקנים בעדכונים הרבעוניים.

מבחינה טכנית, המשחק מתוכנן לרוץ על Frostbite Engine המעודכן, והציפייה היא שהקרבות יהיו אינטנסיביים יותר, הרסניים יותר, ומציאותיים להפליא – במיוחד לאור היכולות של הדור הנוכחי של קונסולות המחשב והגיימינג.

הניתוח שלנו – GeekIt:

מדובר במהלך שממחיש את הניסיון של DICE להמציא מחדש את חוויית המולטיפלייר מבלי לוותר על הסטנדרטים של הסדרה. עם זאת, השימוש בבוטים תמיד נתפס כקו דק בין עזר לבין הפרעה. אם DICE תדע לאזן נכון בין הצורך ביציבות לבין תחושת אותנטיות – ייתכן שמדובר יהיה באחת החדשנויות הכי אפקטיביות שראינו בז'אנר ה-FPS בשנים האחרונות.

אם לא? ובכן, קחו מחסה – האינטרנט יבער.

שתפו את הכתבה הזאת
בעלים
מייסדת ובעלים של מגזין GeekIt.

מצאתם בעיה בכתבה? פנו אלינו במייל: [email protected]

אין תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עקבו אחרינו

Battlefield 6 לא מחכה לאף אחד: הבוטים ימלאו את השרתים

בצעד מעניין ולא נטול מחלוקת, חברת DICE הכריזה כי Battlefield 6 ישתמש בבוטים כדי למלא שרתים שאינם מאוישים עד תום. המשמעות: גם אם אין מספיק שחקנים – הקרב לא נעצר. המהלך נועד לשמר את קצב המשחק ולהבטיח חוויית פעולה רציפה, אך חלק מהשחקנים מביעים הסתייגות וטוענים לאובדן האותנטיות.

על ידי יונית שוריאק - בעלים

הפרק החדש בסדרת Battlefield מתקרב, ויחד איתו מגיעים גם חידושים שמחוללים סערה בקהילת השחקנים. אחת ההחלטות המעניינות שחשפה חברת DICE השבוע היא כי Battlefield 6 יכלול בוטים – שחקני AI שיכנסו לנעלי לוחמים אנושיים – כאשר השרתים לא יהיו מאוישים במלואם.

המשמעות פשוטה: אם שרת התומך ב-64 שחקנים יהיה מלא רק ב-40, שאר המקומות יושלמו באמצעות בינה מלאכותית. DICE הדגישה כי המטרה היא לשמור על זרימת המשחק ועל קצב הקרבות, מבלי להמתין להשלמת הלובי. מדובר באסטרטגיה שנועדה להבטיח ששחקנים לא ימתינו דקות ארוכות לחיבור, ושכל סשן יהיה אקשן טהור מהשנייה הראשונה.

עם זאת, הקהילה – כצפוי – לא שותקת. תגובות רבות שעלו בפורומים וברשתות החברתיות מצביעות על חשש אמיתי מהשפעה שלילית על החוויה. שחקנים ותיקים טוענים שבוטים, מתקדמים ככל שיהיו, לעולם לא יחליפו את תחושת האדרנלין שנוצרת כשאתה נלחם נגד שחקן בשר ודם. אחרים דואגים מהיעדר שקיפות – האם נדע מתי אנחנו נלחמים נגד בוט או נגד שחקן אמיתי?

“אני מעדיף שרת חצי ריק על פני קרב עם 32 בוטים” – כתב אחד השחקנים ברדיט, וזכה לעשרות תגובות תומכות.

DICE, מצידה, מבטיחה כי הבוטים יעבדו כ"תחליף זמני" בלבד, וכאשר שחקנים אנושיים יצטרפו לשרת – הם יחליפו את הבוטים אוטומטית. המפתחים אף טוענים כי הבינה המלאכותית במשחק תוכננה להיות מתקדמת במיוחד, כך שחלק מהשחקנים אף יתקשו להבדיל בין יריב אנושי לבין יריב ממוחשב.

בנוסף לחשיפה הזו, DICE שיתפה פרטים נוספים על המולטיפלייר של המשחק:
בין היתר, נודע כי Battlefield 6 יכלול 9 מפות עם ההשקה – חלקן חדשות לגמרי, וחלקן גרסאות מחודשות למפות קלאסיות. החברה גם הצהירה שתהיה תמיכה בהחזרת מפות נוספות לפי דרישת השחקנים בעדכונים הרבעוניים.

מבחינה טכנית, המשחק מתוכנן לרוץ על Frostbite Engine המעודכן, והציפייה היא שהקרבות יהיו אינטנסיביים יותר, הרסניים יותר, ומציאותיים להפליא – במיוחד לאור היכולות של הדור הנוכחי של קונסולות המחשב והגיימינג.

הניתוח שלנו – GeekIt:

מדובר במהלך שממחיש את הניסיון של DICE להמציא מחדש את חוויית המולטיפלייר מבלי לוותר על הסטנדרטים של הסדרה. עם זאת, השימוש בבוטים תמיד נתפס כקו דק בין עזר לבין הפרעה. אם DICE תדע לאזן נכון בין הצורך ביציבות לבין תחושת אותנטיות – ייתכן שמדובר יהיה באחת החדשנויות הכי אפקטיביות שראינו בז'אנר ה-FPS בשנים האחרונות.

אם לא? ובכן, קחו מחסה – האינטרנט יבער.

שתפו את הכתבה הזאת
בעלים
מייסדת ובעלים של מגזין GeekIt.

מצאתם בעיה בכתבה? פנו אלינו במייל: [email protected]

אין תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *